ویهانویهان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ویهان زندگی مامان و بابا

تولد یک سالگیت مبارک

1392/9/26 12:18
نویسنده : مامان معصوم
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویهان عزیزم و سلام به همه دوستانم که در این مدت به ما سرزدن وشرمنده که نتونستم جواب بدم... این مدت اتفاقات خوب وبد زیادی افتاد که بهتره از خوبهاش شروع کنم اول از همه تولد ویهان جونم رو تبریگ میگم که حالا دیگه یک سال از روزی که قدم به زندگیمون گذاشتی میگذره و خوشحالم که خداوند منو لایق داشتنت کرد شیرینم  ... ما بالاخره تونستیم با کلی تلاش یه خونه کوچولو بخریم و به اونجا اسباب کشی کردیم و البته مامانی با کلی درد سر بدون اینکه مرخصی بگیره همه چی رو چیده..خوب زرنگه دیگه... دیگه اینکه ترم داره تموم میشه خدا رو شکر ومن بیشتر میتونم بیام وبرات مطلب بنویسم البته الانم سر کارم آخه تو خونه خبلی وقت نمیشه اما دیگه قول میدم زود به زود آپ کنم... اما از اتفاقای بد این بود که جوجوی من یه هفته یه بیماری ویروسی مبتلا شد که خیلی حالش بد شد واقعا بدترین لحظات وقتی هستن که تو با نگاه مظلومت بهم نگاه میکنی ومریضی از ته دل میخوام که خودم مریض بشم اما تو رو اونجوری نبینم.... جوجوی گلم ...انشالله که دگه مریض نشی منم کارم سبکتر بشه بیشتر مراقبت میشم... از اتفاقات بد و جهت آموزش به دوستان اینکه من یه خرابکاری کردم و تلویزیون  LED رو با شیشه پاک کن پاک کردم و صحفه اش در حال سوختن شده که کلی خرج تعمیرش میشه گفتم اینو بذارم که بقیه این بلا سرشون نیاد گریه از این که بگذریم عزیزترین عزیزم یه عالمه دوست دارم والان که سر کارم خیلی دلم برات تنگ شده ٰمخصوصا که چند روزی که چند قدم رو برمیداری وخیلی تلاش میکنی که راه بری و چقدر دین این تلاش برای ما شیرین و دلچسبه. بلدی دست بزنی و با آهنگها یه حرکاتی شبیه رقص انجام یدی .. وقتی چیزی تو دستت باشه بهت بگم بده مامان بهم میدیش... یا اگه بگم ویهان بیا پیشم بخواب میای و زود رتو میذاری رو بالش .. خیلی ملوس شدی عزیزکم.. و بازهم هر چقدر بگم دوست دارم کم گفتم....قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان كياراد
27 آذر 92 17:32
تولدت مبارك.....صد و بيست ساله بشي عزيزم.... مرسی عزیزم همین طور کیاراد جون
مامان رایان
28 آذر 92 17:41
عهههههههههههههههههههههه بالاخره اوندی مامان ویهان.خسته نباشی...خونه جدید هم مبارکههه...تولد ویهانی هم مبارکه...تی وی هم فدای سر ویهان جون.....خدابدنده گل پسر ویروس چرا.....ایشالا زود زود با عکسای ناز ویهان جون بیای آره خدا رو شکر ترم تمومشد... آره مریم جون گفتن صحفه اشو باید عوض کنی که 2 تومنی میشه... رفتم نمایندگیش گفت بیار ببینم تعمیرمیشه که بین 400-800 تومان میشه هنوز وقت نکردم ببرمش... انشاالله زود عکس جدید میذارم... مرسی رایان حونو ببوس
مامان آرتین و آیتن
30 آذر 92 1:07
مبارک به سلامتی تو اون خونه زندگی کنید تولد ویهان جون از طرف آرتین و آیتن تبریگ بگو به ما هم سر بزن خوشحال می شیم مرسی عزیزم حتما میام
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 9:07
سلاااااااااااااااام،به و به و به به روز شدین مبارکه،تولده مبارکه،شاعر شدم مبارکه سلام ممنون عزیزم
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 9:07
سلام خانومی،کجا بودین اینهمه وقت..قربونت بشم شما و وبهان جونم خوبید؟؟میگما دوست جونیم خبر رسیده بهشت رو با متد جدید دارن میسازن برامون که نسبت به ننه های خودمون بیشتر ثواب میبریم برا بزرگ شدنای بچه ها و اذیتهایی که ازشون میکشیمپیش پیش مبارکمون باشه سلام خیلی سرم شلوغ بود اما الان بهتر شده... وای چه خوب... انشاالله...
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 9:08
توووووووووووووولدت مبااااااااااااارک وبهان جونمصد سال به این سالها عزیز دلممممممم ممنونم تولد ویهانم خیلی خلوت بود آخه اینجا زیاد فامیل نداریم اما با وجود دوست خوبی مثل شما آدم دل گرم میشه مرسی عزیزم
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 9:09
خوش خبر و خوش دل باشین،خونه جدیدتونم مبااااااااااارک،ایشالله همش شادی باشه تو خونه جدیدتون زرنگ خانوم انشاالله ...ممنون ...همچنین شما وخانواده محترم
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 9:10
اووووووووووووووووووووخی جونم که مریض شدی وبهانم،ای ویروسهای بد برین گم شین از تن و بدن وبهان جووووووووووونم
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 9:11
چه کلاسیییییییییییییییییییدمت گرررررررررررررررم معصوم جونی ،،شیطون نکنه خیال داشتی خونه رو عوض کردی،تلویزیونم عوضش کنی این برنامه رو ریختی که شوشو در مقابل کار انجام شده قرار بگیره هاااااااان نه بابا دیگه پولی نمونده که بخوایم اونو عوض کنیم... تازه تو همه این وسایل همون یه تلویزیون خوب بود که اونم داغون شد..
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 9:12
فدای رقص و آواز و حرکات موزون وبهانیم،آخی تصور کن