ویهانویهان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ویهان زندگی مامان و بابا

روزمره های ما

1392/7/9 11:17
نویسنده : مامان معصوم
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی مامان... خیلی وقته میخوام بیام وبلاگت اما متاسفانه وقتم خیلی کم شده ...این چند روز هم که مهمان داشتیم (مامان و بابای بابا و عمو هات )اومده بودن و تو چند روزی رو مهد نرفتی عزیزم... اما امروز دوباره بردیمت مهد که سر فرصت عکسهای مهدتو میذارم...این روزها من وبابایی بدنبال خرید خونه هستیم امیدوارم همه چی خوب پیش بره.. تمام تلاشمون برای راحتی تو عزیزم هست...از این روزهات بگم که خیلی خوب 4 دست وپا میری و راحت سر پاهات می ایستی و دوباره میشینی... جیغ میزنی عصبانی میشی... که میخوام بخورمت...علاقه مند به برس شدی و باهاش سرگرم میشی تا یه لحظه ات غافل میشم سریع تو آشپزخونه هستی...به وجود من وبابا عکس العمل نشون میدی وقتی از سر کار می آیم و می بینیمون جیغ میزنی و میای تو بغلمون که من کلی بوست میکنم بغلت میکنم.... کوچولوی مهربونم عاشقتم... الان سرکارم و تو مهد کودکی... خدایا مواظب پسر کوچولوی من باش....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان سید عرشیا
12 مهر 92 18:22
سلام مامانی . بالاخره ویهان جونو مهد گذاشتی.من هم عرشیا را مهد میذارم . بچه ها برای رفتن به مهد کوچیکن. خدا کمک می کنه انشالله


سلام عزیزم بله.. انشاالله
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 11:09
انشالله یه خونه خوشگل و دلباز قسمتتون میشه و راحت میشین


انشاالله دعا کنید برامون
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 11:10
وای وبهانی جونم با مامان بزرگ بابابزرگ و نرفتن به مهد حسابی بهت خوش گذشت


حسابی خوش گذرونده ممنون
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 11:10
برا وبهانم بابت چهار دست و پا شدنش
مامان مبينا
15 مهر 92 10:43
بعد از يه مدت طولاني سلام.آخرش من نفهميدم خونه رو بردين شوشتر يا نه ؟
راستي ماماني كارتون تو دانشگاه چيه ؟ اگه فضولي نباشه
انشالا مشكلات حل مي شه ، بعد يه مدتي بيام از شما بپرسم ببينم مهد خوبه برا بچه يا نه ؟ البته مبينا جون 3سالشه ولي حوصلش سر ميره تو خونه . نميد ونم چيكارش كنم


نه عزیزم همچنان اهوازیم خودم میرم ومیام ویهانم مهدکودک نزدیک محل کار باباش اهواز میمونه... من تدریس میکنم.. مهد کودک یه خوبیها ویه بدیهایی داره.. برای سن مبینا فکر میکنم دیگه خوبیهاش بیشتره
مامان كياراد
16 مهر 92 14:47
روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:30
وبهان جونم روز جهانی کودک مبارکت باشه عزیززززززززززززززززززم
آیسان مامان ماهان
25 مهر 92 11:30
هر عید تو را غرق صفا میخواهم..

هر روز تو را کامروا میخواهم...

از بهر تو و هر که تو را دارد دوست...

آرامش خاطر از خدا می خواهم...

عیدتون مباااااااااااااااااارک..
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک



آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:45
مردم چرا آپ نمیشن سلام شرمنده این مدت خیلی سرم شلوغ بود مرسی که به ما سر میزنین
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:45
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم. عزیز دلم پیشاپیش فرا رسیدن شهادت امام حسین و یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت میگم ،التماس دعای خیر داریم،ارادتمندتان،آیسان و ماهان
مامان كياراد
29 آبان 92 0:26
ويهان جون فكر كنم حسابي مشغول كار و زندگي هستيد كه ديگه اين طرفها نمي آييد...زودتر بياييد
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 9:18
سلام خانومی چرا بروز نمیشین خووووووووووووووووووووب
آیسان مامان ماهان
5 آذر 92 9:19
وبهان جونم خوب و خوشه..میبوسمش
آیسان مامان ماهان
18 آذر 92 11:16
سلللللللللللللللللام..خانوم خانوما،وبهان جونم کجایین شما پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟