ویهانویهان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ویهان زندگی مامان و بابا

ده ماهگیت مبارک

1392/6/29 9:26
نویسنده : مامان معصوم
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم... ببخش که با تاخیر مینویسم.. 10 ماهگیت مبارک گل پسرم... این روزها خیلی سرم شلوغه بخاطر باز شدن دانشگاه و رفت وآمدهایی که دارم خیلی وقت نمیکنم برات بنویسم... تو این مدت خیلی اتفاقات افتاد مسافرت رفتیم که بهمون خوش نگذشت آخه تو برای اولین بار سرما خوردی و خیلی برات ناراحت شدم که آثارش هنوزم هست مخصوصا که یه مدتیه که مهد کودک میری و من کمتر میبینمت... شیرینم خوشبختانه یا متاسفانه تو به مهد کودک رفتی و خانوادمون کنار هم موندیم... هر چند مهد خوبیه و با محل کار بابایی قرار داد دارن وهمه همکارای بابایی ازش راضی ان اما من از صبح که میری تا ظهر که دوباره میبینمت هزار بار برات میمیرم...مخصوصا که تو خیلی بد غذا شدی و هیچی نمیخوری و فقط خودم با کلی ترفند وگول زدنت بهت غذا میدم که فکر نمیکنم اونها اینقدر برات وقت بذارن ولی 5 شنبه و جمعه که خونه هستیم تلافی میکنم ... امیدوارم منو ببخشی... این روزها دستت رو به مبل و صندلی و هر چیز بلندی میگیری و بلند میشی ...بی صبرانه منتظر راه رفتنتم قلب مامان... امروز جمعه است و تو هنوز مثل عروسکها تو تختت خوابیدی و منم وقت کردم که برات بنویسم البته باید درس بخونم واسلایدها رو آماده کنم آخه در طول هفته نمیرسم...خیلی دوست دارم عکسهای این مدت رو برات میذارم...

بروجرد همراه بابایی در پارک...

همدان مقبره ابوعلی سینا....

قوری قلعه کرمانشاه...

اینم وقتی که رو دو تا پای کوچولوت وا میستی...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آیسان مامان ماهان
30 شهریور 92 11:55
ده ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااارک وبهان جونم


ممنون دوست عزیز
آیسان مامان ماهان
30 شهریور 92 11:58
ای جونم وبهان پ بلاخره شمام مهد میرین،به مبارکی عزیزممامان خانومی اینقدر نگران نباش ،وبهانی برا خدش مردی شدهتازه میخواد کم کم راه بیفته و خودش راه بره و منت شما بابا و مامانم رو سرش نباشه


آره بالاخره ویهانم به مهد کودک رفت ...
آیسان مامان ماهان
30 شهریور 92 12:02
وااااااااااااااااااااای چه مسافرتی شده حیف که فداش بشم وبهانی جونم یه ذره مریض شده


واقعا بد بود مخصوصا که منم دیگه میرم سرکار و خیلی وقت ندارم که بهش برسم... امیدوارم منو ببخشه...
مامان رایان
31 شهریور 92 13:49
تولدت مبارک پسملی.ایشالا تولد صد سالگیت.
مامانش ایشالا هرتصمیمی میگیرید بهتریت و موفقیت آمیز ترین باشه و یه عالمه آرزوهای خوب خوب برای ویخانی کنار پدرومادرش


مرسی دوست عزیزم.. همچنین شما و رایان جون
مامان كياراد
4 مهر 92 21:44
خسته نباشي عزيزم...اميدوارم هميشه كنار هم به خوبي و خوشي باشيد...




ممنوم عزیزم


مامان ثنا
4 آذر 92 2:12
سلام مامانی. ناراحتنباش. نی نی ها میدونن که اگه مهد میرن بخاطر اینه که مامانشون مجبوره به خاطر تامین بهتر زندگیشون کار کنه. کاش هیچ مامانی سر کا نم رفت. کاش اینقد همه پول داشتن که هیچ کاری مادر و بچه ای رو از هم جدا نمی کرد. ولی خوب اینا جزیی از زندگیه. میگذزه