ویهانویهان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ویهان زندگی مامان و بابا

اولین خرابکاری

1392/4/6 21:46
نویسنده : مامان معصوم
514 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی نازم... عروسک مامان... عسلم... امروز که با اسباب بازی هات باز میکردی علاقه وافری به کلاه تولدت نشون دادی حسابی گازش گرفتی نوار اطرافشو کامل در آوردی و کلا از هم بازش کردی... ممنونم عزیزکم... هیچ کس مثل پسرم نمیتونه یه کلاه تولد رو به این شکل در بیاره عاشقتم... بغلعکساشو تو ادامه مطلب ببینید...

ایییییی قربوووووووووون اون ابرو بالا انداختنت بشممممممممممبغل

اخمتو بخورممممممممممم... دیگه کلاهت تکراری شد ...

دیگه بند دوربین رو میخواستی...

عاشق این حالتت هستم که لباتو میخوری...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فاطمه زهرا
6 تیر 92 21:48
سلام خانمی وقتتون بخیر دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com
خرجش 16 تومنه...
رای میدین؟؟؟؟؟
خبرم کنید!!


سلام عزیز بهش رای دادم انشاالله برنده میشه...
مامان سيد عرشيا
9 تیر 92 8:48
سلام عزيزم.اتفاقي با وبتون آشنا شدم. پسر من هم تقريبا با پسر شما همسن هست. خوشحال مي شم به ما هم سر بزنيد.پسر نازتو ببوس . خدا حفظش كنه


منم خوشحال شدم ...حتما عزیزم شما هم پسر گلتو ببوس
آيسان مامان ماهان
9 تیر 92 14:00
اي جونم چه پسممل خرابكار نااااااااااااااااااااااااااازي


مرسی خاله جونم....
آيسان مامان ماهان
9 تیر 92 14:00
وبهان جونم تبريك كه موفق شدي پدر كلاه تولدو در بياري


بلکه ویهان خرابش کنه این کیک خوردن ها تموم شن...
مامان کیاراد
9 تیر 92 15:14
ویهان جونی تازه اولشه پیش به سوی خرابکاری های بعدی.....


آره خاله جون حالا مونده تا خرابکاری های حسابی...
آيسان مامان ماهان
10 تیر 92 9:19
سلام عزيز دلم،،ممنون از دلداري و همچنين از دعوتتون،،خدا وبهان جونو برات نگه داره..خوشحالم كه از هر قومي دوستان خوب و ناز و با احساسي مث شما دارم كه بي دغدغه درد و دل ميكنم...منم وبهاني جونمو ميبوسم..
مامان ثنا
12 تیر 92 9:16
بارک الله به ویهان جونم که اینقد قوی شده.


ممنون خاله جون