ویهانویهان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ویهان زندگی مامان و بابا

روزهای گرم و بی پایان تابستون

1392/4/4 1:30
نویسنده : مامان معصوم
324 بازدید
اشتراک گذاری

ویهان گلم الان ساعت از 1 شب هم گذشته ومن مدتهاست که نمی رسم بیام وبلاگتو اپ کنم آخه تو گل پسر این روزها اینقدر بداخلاق شدی و همش نق میزنی شبها که بزور میخوابی ودایما در حال گریه هستی...گریهساعت 1 یا 2 شب که میخوابی ساعت 5 و7 و9 بیدار میشی یعنی تا من میخوابم تو شروع به گریه میکنی واقعا بچه داری سخت شده... درتمام طول روز هم دستها تو بلند میکنی یعنی بغلم کن... و من بیچاره هم همش تو رو بغل کردم و کارهای خونه رو هم انجام میدم... با هم لباسها رو میشوریم وبعد با هم پهنشون میکنیم... تو بغلم تلویزون نگاه میکنی... یعنی در حالی که اقا تو بغل مامان هست ...گریهقطره آهن رو اصلا دوست نداری البته خودم ازش چشیدم واقعا در این مورد حق داری... با اینکه خودم کم خون شدم اما منم نمی تونم مزه آهن رو تحمل کنم...مدتهاست که کتاب زبان هامو آوردم رو میز گذاشتم که مثلا دم دست باشن که شاید تونستم هفته ای یه خط بخونم اما به لطف آقا ویهان نباید از این انتظارها داشته باشم  دیگه قید درس خوندن رو زدم آخخلاصه بگم دل مامان از دستت پره...اما خداییش هر وقت میخندی همه خستگی رو از تنم بیرون میکنی... از وقتی خودم مادر شدم و این همه سختی بچه داری رو میبینم و تحمل میکنم با خودم میگم مادرم با اون همه مشکلات چطور تونست تاب بیاره...واقعا من هیچ وقت نمی تونم کارهاشو جبران کنم...قلب الان هم تو  بعد از کلی گریه و یک ساعت بغل بودن بالاخره خوابیدی که تونستم بیام وبلاگتو آپ کنم و از خستگی چشمام باز نمیشن...شبت بخیر کوچولوی منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آيسان مامان ماهان
4 تیر 92 11:01
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کنه.....به بازي وبي دعوتي گلم ....اگه دوست داشتي ندا بده سوالا رو برات بفرستم


ممنون عزیزم...






آيسان مامان ماهان
4 تیر 92 11:04
عزيزم شيطنت و بيقراريهاي وبهاني جونم بخاطر سن الانش هست...خودمونيم بغل مامان تماشاي تلويزيون بيشتر ميچسبه ...اين قطره آهنم خدايي بد مزست وبهان تقصيري نداره مامانيش



وایییی خیلی خسته ام مامان ماهان جونم....

مامان رايان
4 تیر 92 20:43
مامان ويهان خداروشكر كن يه پسر شيطون و بازيگوش داري خوب دوست داره ميخواد هر لحظه بغلت باشه ايشالا خدا برات حفظش كنه


ممنون عزیزم... خدا رو شکر...