ویهانویهان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ویهان زندگی مامان و بابا

برای ویهان بزرگم

1392/2/28 1:47
نویسنده : مامان معصوم
205 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم سلام این روزها که تو کنارم هستی و داری روز به روز بزرگتر و شیرین تر میشی, گاهی استرس آینده ات منو اذیت میکنه واقعا مادر بودن یعنی استرس همیشگی داشتن... خیلی آرزوها برات دارم میخوام که آدم خوبی بشی مهربون وباگذشت باشی و همیشه خدا رو در نظر داشته باشی.. میخوام که آدم بزرگی بشی ....هیچ وقت نمیذارم خدا نکرده کوچکترین غصه ای داشته باشی اما شیرینم گاهی بعضی اتفاقات خارج از کنترل انسان و هیچ کاریش نمیشه کرد... اون لحظات باید صبور بود و آروم... دلم میخواد خیلی باهات صحبت کنم اما نمیخوام سرتو درد بیارم زندگی خیلی کوتاه تا به خودت بیایی میبینی که بزرگ شدی و هزاران مسئولیتی که به دوش داری... انگار همین دیروز بود که خودم بچه بودم ولی الان یه کوچولوی ناز مثل تو رو دارم که باید مراقبش باشم...این اتفاق برای تو هم می افته انشاالله... اون موقع که من خیلی خوشحالم ... زندگی و زنده بودن یعنی تلاش و مبارزه با مشکلات تو نباید از سختی ها بترسی ...از وقتی که بدنیا میای باید با محیط جدید خودت رو وفق بدی و شرایط جدید رو بپذیری و این تغییرات تا پایان عمر همراه هر انسانی هست انشالله که در این راه موفق باشی.. من وبابایی هم کنار گل پسرم هستیم... عاشقتیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)