ویهانویهان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ویهان زندگی مامان و بابا

بدون عنوان

1392/5/19 15:28
نویسنده : مامان معصوم
111 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی نازم سلام... روزها به سرعت میگذرند و تو روزهای شیرخوارگیتو پشت سر میذاری... دندونهای بالات دارن رشد میکنند و تا الان 6 تا دندون داری... بابا و ماما میگی و سینه خیز وگاهی 4 دست وپا میری... البته زود خسته میشی گلم...وخوب غذا نمیخوری اگر من بهت غذا دیر بدم اصلا بهانه غذا رو نمیگیری و منم برای اینکه وزنت کم نشه ویا تو رشدت مشکلی پیش نیاد 5 وعده در روز بهت غذا میدم با کلی اعمال شاقه... اوهاز صدای آسیاب برقی خیلی میترسی و همش گریه میکنی گریهمنم چند بار میبرمت پیشش تا بدونی صدای چیه تا دیگه نترسی اما فایده نداره... اگه کسی گریه کنه تو هم گریه میکنی بعضی وقتها بابایی صدای گریه در میاره تو هم شروع میکنی به گریه کردن بخورمت انقد با مزه میشی که نگو ....خبرهای خوبی از نظر استخدام من وبابایی دارم... اما بابا اهواز و من شوشتر ...یا باید بابا بیاد و بره یا من وتو...حالا  که داریم استخدام میشیم عزای رفت وآمدا رو گرفتم..نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت...تا آخر شهریور تکلیف ما و محل زندگیمون معلوم میشه خدا کنه هر چی خیره پیش بیاد... عاشقتم دوست داشتنی ترینم...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رايان
21 مرداد 92 19:58
مباركه ايشالا هميشه كنار ويهان جون خوب و خوش و سلامت باشيد


ممنون همچنین شما
مامان سید عرشیا
28 مرداد 92 17:09
چه خوبه که دندون درآوردی. دیگه کباب خور شدی. .... انشاله که همیشه سایه مامان بابات بالای سرت باشه
مامان مبينا
30 مرداد 92 11:48
عزيزم الان اين پستو خوندم.مباركش باشه


ممنون عزیزم
مامان مبينا
30 مرداد 92 11:49
واقعا دوري از اين ني نيا سخته و غيز قابل تحمل.ايشالا در پناه حق سالم و سلامت باشن هميييييييييييشه


انشاالله شما هم همین طور