ویهانویهان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ویهان زندگی مامان و بابا

بازی وبی

1392/3/18 14:04
نویسنده : مامان معصوم
226 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستای گلم و ویهان جونم... این بازی وبی رو دوست خوبم آیسان خانوم مامان ماهان به من پیشنهاد داد و منم کلی فکر کردم و اینطور شد...

1.بزرگترین ترس تو تو زندگیت چیه؟ واقعیت رو بگم من خیلی ترسو هستم... از جن وتنهایی و تاریکی فیلم های ترسناک گرفته تا زلزله و سیل و کلیه بلایای طبیعی .... والبته اخراج شدننیشخند آخه همگی میدونیم با این اوضاع زندگی از دست دادن کار واقعا دیگه آخرشه... اما بعدا که ویهانی بزرگ شد یادم باشه این یه تیکه رو پاک کنم آخه اصلا دوست ندارم پسرم ترسو بشه... احتمالا جمله من از هیچی نمی ترسم رو جایگزین میکنمنیشخند

2.اگه 24 ساعت نامرئی بشی چکار میکنی؟ فکرش خیلی جالبهاز خود راضی دوست دارم سوالات امتحان دکتری رو ببینممتفکر

3.اگه غول چراغ جادو توانایی براورده کردن 5 تا 12 حرفت رو داشته باشه اون چیه؟ خوشبختی و سلامتی و شادمانی همه افراد خانواده و دوستانم...

4.از میون اسب پلنگ وعقاب کدوم رو بیشتر دوست داری؟اسب... همیشه دوست داشتم اسب سواری یاد بگیرم اما وقت نشد... پلنگ وعقاب هم که ترسناکن و...

5.کارتون مورد علاقت چیه؟ با نظر آیسان خانوم کاملا موافقم... جودی ابوت... ان شرلی...البته جدیدا باب اسفنجی رو هم دوست دارم... راستی یه زمانی عاشق آن شرلی بودم وقتی قسمت دومش اومد و آن شرلی پیر شده بود کاملا احساس افسردگی میکردم آخه آن شرلی پیر شده بود... ومن اونقد براش غصه خوردم... کلی براش تو دفتر خاطراتم نوشتم... آخی چقدر بچه بودم...گریه

6.در پختن چه غذایی مهارت نداری؟ با عرض شرمندگی نمی تونم جواب بدم آخه خیلی زیادن.. وبهتر بود بپرسین در پختن چه غذایی مهارت داری اونوقت شاید چیزی یادم میومد..خنثی

7.اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ صورت کاملا برافروخته و اخمو... اگه خیلی طول بکشه گریهناراحت

8.با مرغ دریا اورانیوم وخسته جمله بساز؟ مرغ دریا هم از بحث غنی سازی اورانیوم خسته شده...نیشخند

9.دو بیت شعری که دوست داری؟

از درد سخن گفتن از درد شنیدن    با مردم بی درد ندانی که چه درد یست

10. اگه قرار باشه با تونل زمان فقط به یک روز از آینده یا گذشته سفر کنی به کجا میری؟ دوست دارم به روز تولدم برگردم و مادر وپدرم رو در اون روز ببینم و به آخرین روز زندگیم تا بدونم در چه وضعیتی قراره از دنیا برم

11.چه رنگی هستی؟فکر کنم سفیدم...فرشته

12. اگه قرار باشه از ایران بری کدوم کشور میری؟ از آنجا که آرزو بر جوانان عیب نیست آمریکا...

13.بهترین sms inbox گوشیت چیه؟ خداییش به دلایل امنیتی نمیشه گفت...

14.اگه قرار باشه سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی چه کسانی هستند؟ دوست دارم دوستای دوران دبیرستانم رو دعوت کنم...خیال باطل

15. اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه زندگی حذف کنی چی بود؟ غیبت... آخه از غیبت متنفرم...منتظر

16.کسی رو که بخوای ملاقات کنی؟عروس آینده....از خود راضی

17.اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟روزهای زندگی ما

18.خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟هلوووووووووووونیشخند

19.سه خصوصیت اخلاقی بدت؟سادگی...از خودم انتظار زیادی دارم...یه خورده هم کم حوصله ام..

20.کاشکی...؟ کاشکی بتونم یه مادر خوب برای پسرم باشم... کاشکی مشکلات اقتصادی حل بشه...کاشکی میتونستم دور دنیا رو بگردم... کاشکی قدر چیزهای که داریم مثل سلامتی و خوشبختی کنار خانواده رو بدونیم...

دیگه نبود... چقدر زیاد بودن...مغزم کلی گلوکز سوزوند...لبخند

در آخر از دوستان زیر دعوت میکنم این بازی رو انجام بدن..

 مامان رایان جون

مامان کیارادجون

مامان ثنا جون.. و تمام دوستانی که به ما سر میزنن و تمایل دارن ...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
19 خرداد 92 9:03
سلام مامان وبهان جونم،ممنون از شركتتون تو بازي..شمام كم زرنگ نيستينا...وبهان جونم كه بزرگ بشه اين تيكه سوال اول رو براش حتمي ميذارم خودم كپي برداشتم..برا سوال دومتونم بايد اگه بميرمم پيش شما درمان نيام..معلومه كه پزشكي كه تقلب كنه چجور پزشكيه




سلام...ای وای.. من از همین الان تکذیب میکنم..البته این دست پزشکها کم نیستن اما من منظورم phd بود... پزشک نیستم...ممنون


مامان ماهان
19 خرداد 92 9:06
اي خداي من مگه آن شرلي قسمت دومم داشت..من اصلا اونجاهاشو نديدمچقد از زندگي عقب افتادم من


آره اون قسمتی که میره جنگ... بچه داره...
مامان ماهان
19 خرداد 92 9:07
اي ول جمله سازيت خوبههههههههههههههه...برا 12 راس ميگي منم همين عقيده رو دارم


ممنون...البته فعلا که در مرحله مرگ بر آمریکا هستم...
مامان ماهان
19 خرداد 92 9:08
مامان وبهان من شمارمو بهت ميدم اين جواب 13 رو يواشكي برام اس كن




حتما عزیز...

مامان ماهان
19 خرداد 92 9:09
معصوم جونم مطمئنم مامان خوبي برا پسمل گلت هستي....خودمم مييام از برق ميكشمت ...خدايي نكرده ميسوزي با اين وضعيت..


مرسی انشاالله...واقعا همین طوره
آيسان مامان ماهان
23 خرداد 92 10:30
وبهان جونمو ببوس از طرف من عزيزم


ممنون... شما هم ماهان جون خیلی ببوسین...